6 ماسک ساده که پوست شما را زیبا می کند

6 ماسک ساده که پوست شما را زیبا می کند

6 ماسک ساده که پوست شما را زیبا می کند

ماسک جوی دو سر لیمو



یک قاشق غذا خوری جوی دو سر پخته و له شده و 1 قاشق غذا خوری آبلیمو را با هم ترکیب کنید و به آرامی بر روی صورت ماساژ دهید. بگذارید خشک شود و بعد از 20 دقیقه با آب سرد بشویید و با یک حوله نرم و تمیز خشک کنید. این کار را قبل از حمام رفتن انجام دهید و اگر پوستی حساس دارید حتما ابلیمو را با کمی آب رقیق کنید.



ماسک زردچوبه و لیمو



یک قاشق غذا خوری آب ، یک قاشق غذاخوری آبلیمو ، یک قاشق غذاخوری زرد چوبه و یک قاشق شیر را با هم ترکیب کنید ، تا وقتی که یک خمیر به دست آید بعد به مدت 5 دقیقه آن را روی پوست خود بگذارید تا از پوستتان لایه برداری کند . بعد از 20 دقیقه ماسک ا با آب سرد بشویید و با یک حوله ی تمیز خشک کنید.



ماسک زرد چوبه و گوجه فرنگی



یک قاشق غذا خوری زرد چوبه و یک قاشق غذا خوری آب گوجه فرنگی را با هم ترکیب کنید و روی صورت خود بمالید و بعد از یک رب با آب سرد بشویید.



ماسک پوست خشک شده پرتغال و ماست



مقداری پوست پرتغال خشک شده و یک قاشق غذاخوری ماست تازه را تهیه کنید . پوست ها را آسیاب کنید و با ماست ترکیب کنید . بعد ماسک بدست آمده را روی صورت خود بمالید بعد از 20 دقیقه با آب ولرم بشویید.



ماسک لیمو ترش



یک عدد لیمو ترش را بصورت نازک حلقه حلقه کنیدو حلقه ها را روی پوست صورت به جز دور چشم ها بگذارید به مدت نیم ساعت روی پوستتان بماند و بعد از زمان مشخص شده لیمو هارا برداشته ، صورتتان را با آب سرد بشویید و با حوله ای تمیز خشک کنید.



ماسک جوانه گندم



2 قاشق غذا خوری جوانه گندم تازه کوبیده شده و یا پودر آن را با نصف لیوان شیر خوب مخلوط کنید تا مخلوط یکنواخنی حاصل شود. باید قبل از استفاده از ماسک صورت خود را با آب و صابون بشویید و بعد ماسک را روی صورت خود بمالید و در همین حین صورتتان هم ماساژ دهید. بعد از 20 دقیقه ماسک را از روی صورتتان برداشته و با آب ولرم رو به سرد بشویید.